Известие

Collapse
No announcement yet.

Силов бушон на запалването 30А гори 2х на 147 JTD 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Силов бушон на запалването 30А гори 2х на 147 JTD 16v

    ]Здравейте, колеги!
    От снощи 2х ми гори бушон за таблото, единия път в движение, втория сутринта на палене изгоря, т.е. въобще не можах да запаля и колата умира. Сега сложих медна тел. Ключът върти, но не пали, без тоя бушон. Имам чувството, че при каране по павета, нещо зад таблото трака необичайно. Моля дайте насоки от какво може да е. Усъмних се дабъл дина да не прави късо, понеже беше потънал навътре от рамката си в конзолата. Но не съм имал такова тракане откъм таблото преди.
    Някой да препоръча добър електротехник моля!
    Eто снимка:
    https://drive.google.com/file/d/0Bys...w?usp=drivesdk

    Освен това в някой сервиз са ми свили капака на тези бушони. Може ли да се намери в морга или да търся в Италауто на Стамболийски?
    Last edited by novice; d.m.y г., 12:04.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

  • #2
    Първо махни телта от там. Горенето на бушон 30А не е шега работа. Може да останеш бе кола ако си играеш с такъв ампераж
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Знам, че може да я запали. На обяд ще ходя за шепа бушони. Въпросът е дали не е пробил алтернатор или какво точно е вързано на тоя бушон, че да гори и в движение. Хлопането иззад таблото също звучи странно.
      Къде да правя алтернатора, ако е той? Доколкото знам е заврян на майната си в тази кола.
      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

      Comment


      • #4
        Нов капак е 30-40 €врака така,че потърси по моргите !
        Предпазителя е за "Auxiliary heater"
        Да нямаш отоплителна печка(радиатор) за зимата която не си изключил сега лятото ? Изключва се чрез MES
        Предпазителя трябва да е 50А не 30А
        Last edited by eproHD; d.m.y г., 10:40.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Демек нагревател на парното дава фира?
          Снощи, като се движех и загаснах на улицата, не работеше парното, нито сутринта, когато не успях да запаля. Работеше няколко минути преди това за малко на 21 градуса, но не знам парно или климатик, предвид температурата отвън. Към момента на загасване, бях набичил климатика на минимална скорост. Какво представлява тази печка и какво е MES?
          Нямам нищо допълнително монтирано по отоплението и климатика.
          Колега, eproHD, от къде черпиш тази информация? Само това ли е на този бушон?
          Last edited by novice; d.m.y г., 10:40.
          За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

          Comment


          • #6
            MES-Multiecuscan
            Да на предпазителя е само това ! Проблема ти е някъде по климатичната система
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #7
              Имам смрад на мухъл от климатика, въпреки че смених преди бм филтрите. Напълних тръбите на климатика в таблото с пяна за климатик по съвет на 1 познат преди 10 дни, обаче явно от това дава на късо някъде. След пръскането чаках 30 минути, както пише на флакона. А и не е като да не е карана колата - от тогава измина поне 400км с климатик. Миризмата остана. А явно се роди и нов проблем...
              Ако дава накъсо някъде тая верига, MES ще го хване ли някак?
              Имало някакъв датчик в тези тръби май, който можел да дава фира, но той едва ли ще изгаря 30А бушон.
              Четох, че при задръстен филтър може да товари вентилатора? Или да е от реостата и задръстено отводняване на филтъра на купето?
              Да е запушен филтърът и да прави късо от него? Онази вечер по време на дъжда колата стоя навън.
              Last edited by novice; d.m.y г., 12:02.
              За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

              Comment


              • #8
                Нагревателите са трите калорифера в таблото. Ако това е тяхната силова линия при изгорял бушон не би трябвало да има проблем с паленето.
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Като изгори тоя бушон имам само аварийки. Ключът върти, но нямам табло, само часовник, при отваряне на врата.
                  За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                  Comment


                  • #10
                    Хайде виж какви грешки е набила тази кола, ако имаш възможност.Иначе писането е излишно и ти трябва сервиз с хора дето си разбират от работата !Щото така да си моташ медна тел 2мм като гледам на мястото на предпазителя е абсурдно, необмислено и най вече много опасно !!!
                    Предпазителя за запалване е този с червена стрелка 30А виж здрав ли е
                    Attached Files
                    Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:34.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Здрав е, снощи го проверихме. Не е сменян и без интервенции по него колата си пали.
                      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                      Comment


                      • #12
                        Тогава си оправи името на темата защото този с намотаната тел не е за запалването !

                        Така ти си прав точно този предпазител с телта е за запалването F72
                        Last edited by eproHD; d.m.y г., 13:18.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          А ако някой "гений" е направил "рокада" на кабелите?
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Така ти си прав точно този предпазител с телта е за запалването F72 30А
                            Не е допълнителното отопление !!!
                            А схема може ти даде ecotronic
                            Last edited by eproHD; d.m.y г., 13:20.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Прочетох темата и спомени ме налегнаха от преди 10 години...
                              Колата беше Рено 19... Караш и пук, гасне и няма палене... Сменяш бушон, работи колко работи и пак еи така от нищото гори главния бушон и няма палене...
                              След сумати ровене и гледане на какво ли не се оказа че е дефектирала бобината (високоволтовата) и просто закъсява +12-те си волта....
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X